ا

  • ابراهیم آبادی، محمدجواد ارائه الگوی دانش فرهنگی مبتنی بر بوم معلمان مقطع ابتدایی استان کرمان؛ یک مقاله کیفی [دوره 5، شماره 16، 1403]

  • ابراهیم پور، هانا سنخ‌شناسی الگوهای اقتدار معلمان و تحلیل کیفی نسبت آن با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 171-211]

  • ابراهیم‌زاده، آرش کدام دانش ارزشمند‌تر است؟ بررسی و مقایسه‌ی دانش ارزشمند از منظر دو ایدئولوژی کارآیی اجتماعی و بازسازی اجتماعی [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 25-55]

  • اسفندیاری، یداله تحلیل رویکردهای بومی سازی برنامه های درسی علوم انسانی در نظام آموزش عالی [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 91-119]

  • اسکندری، ملیکا تدوین الگوی مطلوب آموزش در دوره ابتدایی مبتنی بر رویکرد تلفیقی استیم [دوره 5، شماره 16، 1403]

  • اکبری بورنگ، محمد الگوی برنامه درسی آموزش بورس به دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 1-24]

  • انصاری، مریم مطالعه تطبیقی شیوه های بکارگیری فناوری های نوین آموزشی در دانشگاه های مجازی و الکترونیکی ایران و برخی کشورهای آسیایی [دوره 5، شماره 16، 1403]

  • ایزدپناه، امین شناسایی مؤلفه‌های تفکر فلسفی لیپمن درکتاب داستان پینوکیو [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 123-153]

ب

  • بختیاری، اعظم برنامه‌درسی حفظ محیط زیست: الگویی نوین در طراحی سرفصل‌های درسی برای آموزش پایدار [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 57-89]

ج

  • جدیدی محمدآبادی، اکبر تحلیل محتوای کتب فارسی دوره ابتدایی از حیث توجه به شکوفاسازی مهارت‌های نوشتاری و درک و فهم دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 73-102]

  • جلایری لایین، شیوا واکاوی نظریه های پیش برنده بومی سازی برنامه های درسی و تعیین جهت گیری منتخب [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 33-71]

  • جلایری لایین، شیوا سنتز پژوهشی چالش‌های بومی‌سازی برنامه‌های درسی و راهکارهای پیش رو [دوره 5، شماره 16، 1403]

ح

  • حبیبی، لیلا رابطه برنامه درسی و تدریس:دیدگاه آنتروپی [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 103-121]

  • حسینی خواه، علی تدوین الگوی مطلوب آموزش در دوره ابتدایی مبتنی بر رویکرد تلفیقی استیم [دوره 5، شماره 16، 1403]

د

  • درتاج، فریبا تحلیل محتوای کتب فارسی دوره ابتدایی از حیث توجه به شکوفاسازی مهارت‌های نوشتاری و درک و فهم دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 73-102]

ر

  • راهنما، اکبر بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 1-32]

س

  • سلاجقه، آزیتا تحلیل محتوای کتب فارسی دوره ابتدایی از حیث توجه به شکوفاسازی مهارت‌های نوشتاری و درک و فهم دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 73-102]

ش

  • شاهنده، محبت مطالعه تطبیقی شیوه های بکارگیری فناوری های نوین آموزشی در دانشگاه های مجازی و الکترونیکی ایران و برخی کشورهای آسیایی [دوره 5، شماره 16، 1403]

  • شرفی، سکینه سنتزپژوهی چالش‌های تغییر سبک‌های یاددهی –یادگیری در نظام های آموزشی در دوران شیوع کرونا [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 121-169]

  • شمشیری، بابک شناسایی مؤلفه‌های تفکر فلسفی لیپمن درکتاب داستان پینوکیو [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 123-153]

ض

  • ضرغامی، سعید تدوین الگوی مطلوب آموزش در دوره ابتدایی مبتنی بر رویکرد تلفیقی استیم [دوره 5، شماره 16، 1403]

ع

  • عجم، میثم الگوی برنامه درسی آموزش بورس به دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 1-24]

غ

  • غلامی، اعظم تحلیل محتوای تصاویر زیست‌شناسی کتاب‌های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس ساحت‌های شش‌گانة سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش به روش آنتروپی شانون [دوره 5، شماره 16، 1403]

ف

  • فراهانی، سمانه تعلیمات دینی نابارور در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 16، 1403]

  • فیاض، ایراندخت بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 1-32]

ق

  • قادری، مصطفی بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 1-32]

  • قادریانی، هادی بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 1-32]

  • قربانی، علیرضا سنخ‌شناسی الگوهای اقتدار معلمان و تحلیل کیفی نسبت آن با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 171-211]

ک

  • کریمی، مهدیه تبیین ابعاد الگوهای برنامه درسی شایستگی محور به منظور تعیین شاخص‌ها و مولفه‌‌های اساسی [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 155-180]

  • کریمیان، زهرا برنامه‌درسی حفظ محیط زیست: الگویی نوین در طراحی سرفصل‌های درسی برای آموزش پایدار [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 57-89]

م

  • مالکپور لپری، کامران برنامه‌درسی حفظ محیط زیست: الگویی نوین در طراحی سرفصل‌های درسی برای آموزش پایدار [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 57-89]

  • محمودی، سیروان سنخ‌شناسی الگوهای اقتدار معلمان و تحلیل کیفی نسبت آن با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 171-211]

  • مسلمی، فهیمه شناسایی مؤلفه‌های تفکر فلسفی لیپمن درکتاب داستان پینوکیو [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 123-153]

  • مومنی مهموئی، حسین سنتزپژوهی چالش‌های تغییر سبک‌های یاددهی –یادگیری در نظام های آموزشی در دوران شیوع کرونا [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 121-169]

ن

  • نجفی، حسن تعلیمات دینی نابارور در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 16، 1403]

  • نورآبادی، سولماز تحلیل رویکردهای بومی سازی برنامه های درسی علوم انسانی در نظام آموزش عالی [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 91-119]

login