ابراهیم آبادی، محمدجواد
ارائه الگوی دانش فرهنگی مبتنی بر بوم معلمان مقطع ابتدایی استان کرمان؛ یک مقاله کیفی [دوره 5، شماره 16، 1403]
ابراهیم پور، هانا
سنخشناسی الگوهای اقتدار معلمان و تحلیل کیفی نسبت آن با عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 171-211]
ابراهیمزاده، آرش
کدام دانش ارزشمندتر است؟ بررسی و مقایسهی دانش ارزشمند از منظر دو ایدئولوژی کارآیی اجتماعی و بازسازی اجتماعی [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 25-55]
اسفندیاری، یداله
تحلیل رویکردهای بومی سازی برنامه های درسی علوم انسانی در نظام آموزش عالی [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 91-119]
اسکندری، ملیکا
تدوین الگوی مطلوب آموزش در دوره ابتدایی مبتنی بر رویکرد تلفیقی استیم [دوره 5، شماره 16، 1403]
اکبری بورنگ، محمد
الگوی برنامه درسی آموزش بورس به دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 1-24]
انصاری، مریم
مطالعه تطبیقی شیوه های بکارگیری فناوری های نوین آموزشی در دانشگاه های مجازی و الکترونیکی ایران و برخی کشورهای آسیایی [دوره 5، شماره 16، 1403]
بختیاری، اعظم
برنامهدرسی حفظ محیط زیست: الگویی نوین در طراحی سرفصلهای درسی برای آموزش پایدار [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 57-89]
ج
جدیدی محمدآبادی، اکبر
تحلیل محتوای کتب فارسی دوره ابتدایی از حیث توجه به شکوفاسازی مهارتهای نوشتاری و درک و فهم دانشآموزان [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 73-102]
جلایری لایین، شیوا
واکاوی نظریه های پیش برنده بومی سازی برنامه های درسی و تعیین جهت گیری منتخب [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 33-71]
جلایری لایین، شیوا
سنتز پژوهشی چالشهای بومیسازی برنامههای درسی و راهکارهای پیش رو [دوره 5، شماره 16، 1403]
ح
حبیبی، لیلا
رابطه برنامه درسی و تدریس:دیدگاه آنتروپی [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 103-121]
حسینی خواه، علی
تدوین الگوی مطلوب آموزش در دوره ابتدایی مبتنی بر رویکرد تلفیقی استیم [دوره 5، شماره 16، 1403]
د
درتاج، فریبا
تحلیل محتوای کتب فارسی دوره ابتدایی از حیث توجه به شکوفاسازی مهارتهای نوشتاری و درک و فهم دانشآموزان [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 73-102]
ر
راهنما، اکبر
بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 1-32]
س
سلاجقه، آزیتا
تحلیل محتوای کتب فارسی دوره ابتدایی از حیث توجه به شکوفاسازی مهارتهای نوشتاری و درک و فهم دانشآموزان [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 73-102]
ش
شاهنده، محبت
مطالعه تطبیقی شیوه های بکارگیری فناوری های نوین آموزشی در دانشگاه های مجازی و الکترونیکی ایران و برخی کشورهای آسیایی [دوره 5، شماره 16، 1403]
شرفی، سکینه
سنتزپژوهی چالشهای تغییر سبکهای یاددهی –یادگیری در نظام های آموزشی در دوران شیوع کرونا [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 121-169]
ضرغامی، سعید
تدوین الگوی مطلوب آموزش در دوره ابتدایی مبتنی بر رویکرد تلفیقی استیم [دوره 5، شماره 16، 1403]
ع
عجم، میثم
الگوی برنامه درسی آموزش بورس به دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 1-24]
غ
غلامی، اعظم
تحلیل محتوای تصاویر زیستشناسی کتابهای علوم تجربی متوسطه اول بر اساس ساحتهای ششگانة سند تحول بنیادین آموزشوپرورش به روش آنتروپی شانون [دوره 5، شماره 16، 1403]
ف
فراهانی، سمانه
تعلیمات دینی نابارور در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 16، 1403]
فیاض، ایراندخت
بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 1-32]
ق
قادری، مصطفی
بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 1-32]
قادریانی، هادی
بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 1-32]
قربانی، علیرضا
سنخشناسی الگوهای اقتدار معلمان و تحلیل کیفی نسبت آن با عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 171-211]
ک
کریمی، مهدیه
تبیین ابعاد الگوهای برنامه درسی شایستگی محور به منظور تعیین شاخصها و مولفههای اساسی [دوره 5، شماره 14، 1403، صفحه 155-180]
کریمیان، زهرا
برنامهدرسی حفظ محیط زیست: الگویی نوین در طراحی سرفصلهای درسی برای آموزش پایدار [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 57-89]
م
مالکپور لپری، کامران
برنامهدرسی حفظ محیط زیست: الگویی نوین در طراحی سرفصلهای درسی برای آموزش پایدار [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 57-89]
محمودی، سیروان
سنخشناسی الگوهای اقتدار معلمان و تحلیل کیفی نسبت آن با عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 15، 1403، صفحه 171-211]