آ
-
آنتروپی
رابطه برنامه درسی و تدریس:دیدگاه آنتروپی [دوره 5، شماره 14، 1403]
ب
-
برنامه درسی
رابطه برنامه درسی و تدریس:دیدگاه آنتروپی [دوره 5، شماره 14، 1403]
-
برنامه درسی
واکاوی نظریه های پیش برنده بومی سازی برنامه های درسی و تعیین جهت گیری منتخب [دوره 5، شماره 14، 1403]
-
برنامهدرسی شایستگی محور
تبیین ابعاد الگوهای برنامه درسی شایستگی محور به منظور تعیین شاخصها و مولفههای اساسی [دوره 5، شماره 14، 1403]
-
بومی سازی
واکاوی نظریه های پیش برنده بومی سازی برنامه های درسی و تعیین جهت گیری منتخب [دوره 5، شماره 14، 1403]
پ
-
پلیمورفیسم
رابطه برنامه درسی و تدریس:دیدگاه آنتروپی [دوره 5، شماره 14، 1403]
-
پینوکیو
شناسایی مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن درکتاب داستان پینوکیو [دوره 5، شماره 14، 1403]
ت
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتب فارسی دوره ابتدایی از حیث توجه به شکوفاسازی مهارتهای نوشتاری و درک و فهم دانشآموزان [دوره 5، شماره 14، 1403]
-
تحولات دانش
بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی [دوره 5، شماره 14، 1403]
-
تدریس
رابطه برنامه درسی و تدریس:دیدگاه آنتروپی [دوره 5، شماره 14، 1403]
چ
-
چادها
تبیین ابعاد الگوهای برنامه درسی شایستگی محور به منظور تعیین شاخصها و مولفههای اساسی [دوره 5، شماره 14، 1403]
خ
-
خوانش فوکویی از دانش
بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی [دوره 5، شماره 14، 1403]
د
-
داستان
شناسایی مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن درکتاب داستان پینوکیو [دوره 5، شماره 14، 1403]
-
درک و فهم
تحلیل محتوای کتب فارسی دوره ابتدایی از حیث توجه به شکوفاسازی مهارتهای نوشتاری و درک و فهم دانشآموزان [دوره 5، شماره 14، 1403]
-
دیلمور و همکاران
تبیین ابعاد الگوهای برنامه درسی شایستگی محور به منظور تعیین شاخصها و مولفههای اساسی [دوره 5، شماره 14، 1403]
ر
-
ریان
تبیین ابعاد الگوهای برنامه درسی شایستگی محور به منظور تعیین شاخصها و مولفههای اساسی [دوره 5، شماره 14، 1403]
-
ریچاردز
تبیین ابعاد الگوهای برنامه درسی شایستگی محور به منظور تعیین شاخصها و مولفههای اساسی [دوره 5، شماره 14، 1403]
س
-
سیستم
رابطه برنامه درسی و تدریس:دیدگاه آنتروپی [دوره 5، شماره 14، 1403]
ع
-
عناصر برنامه درسی
بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی [دوره 5، شماره 14، 1403]
ک
-
کتب فارسی
تحلیل محتوای کتب فارسی دوره ابتدایی از حیث توجه به شکوفاسازی مهارتهای نوشتاری و درک و فهم دانشآموزان [دوره 5، شماره 14، 1403]
-
کلیدواژهها: پستمدرنیسم
بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی [دوره 5، شماره 14، 1403]
ل
-
لیپمن
شناسایی مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن درکتاب داستان پینوکیو [دوره 5، شماره 14، 1403]
م
-
مؤلفههای تفکر فلسفی
شناسایی مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن درکتاب داستان پینوکیو [دوره 5، شماره 14، 1403]
-
مبانی نظری
واکاوی نظریه های پیش برنده بومی سازی برنامه های درسی و تعیین جهت گیری منتخب [دوره 5، شماره 14، 1403]
-
معلم
رابطه برنامه درسی و تدریس:دیدگاه آنتروپی [دوره 5، شماره 14، 1403]
-
مهارت نوشتاری
تحلیل محتوای کتب فارسی دوره ابتدایی از حیث توجه به شکوفاسازی مهارتهای نوشتاری و درک و فهم دانشآموزان [دوره 5، شماره 14، 1403]
login