برنامه درسی مذاکره ای، الزامات، فرصت ها وچالش ها

سکینه شرفی؛ حسین مومنی مهموئی

دوره 4، شماره 11 ، تیر 1402، ، صفحه 132-165

https://doi.org/10.22054/qric.2023.57764.311

چکیده
  در فلسفه تعلیم و تربیت هیچ نقطه نظری مهم تر از تاکید آن بر مشارکت یادگیرنده در شکل گیری اهداف آموزشی نیست. برنامه ‌های درسی نقش موثری در کسب موفقیت یا شکست در دستیابی به اهداف مورد نظر نظام‌ های آموزشی، دارند. این مقاله با هدف تبیین برنامه درسی مذاکره‌ای تنظیم شده و ضمن بیان اصول و مبانی برنامه درسی مذاکره‌ای، به بررسی فرصت‌ ها و ...  بیشتر