ا
-
ادیب، یوسف
هویت حرفهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 47-72]
-
ادیب، یوسف
ادراک استادان گروه مشاوره از برنامه درسی پوچ در دانشگاه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-25]
-
ادیب، یوسف
بررسی تجارب دانشجویان دختر از انعکاس مفهوم جنسیت در کتب درسی دوران تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 70-90]
-
اکبری بورنگ، محمد
طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]
-
اکرادی، احسان
نقد و بررسی نظریة «معلمان به عنوان روشنفکران تحول آفرین» در منظر هنری ژیرو [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 100-120]
-
امیرتیموری، محمدحسن
رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]
ب
-
بلندهمتان، کیوان
برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 127-165]
ج
-
جعفری ثانی، حسین
طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]
-
جعفری قوام آباد، احمد
الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
-
جعفری قوام آباد، احمد
بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 56-70]
ح
-
حاجیانی، ابراهیم
تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 145-165]
-
حاجی تبارفیروزجائی، محسن
تحلیلی بر نظریه برنامهدرسی با تأکید و نقدی برایدئولوژیهای آیزنر و مکنیل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
-
حکیم زاده، رضوان
نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامهدرسی با شاخصهای مبانی فلسفی تربیت اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-60]
-
حکیم زاده، رضوان
مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 25-45]
-
حکیم زاده، رضوان
تبیین برنامه درسی چند فرهنگی با تاکید بر شناسایی مولفههای هویت بین المللی، ملی و بومی برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 41-55]
-
حکیمزاده، رضوان
رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]
خ
-
خالقی نژاد، سید علی
نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامهدرسی با شاخصهای مبانی فلسفی تربیت اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-60]
د
-
دهقانی، مرضیه
بررسی مبانی نظری اندیشههای آیزنر و دلالتهای تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 1-20]
ر
-
رستمی نژاد، محمدعلی
رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 83-107]
ز
-
زارعصفت، صادق
تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 27-51]
-
زنگویی، اسدالله
رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 83-107]
س
-
سعدی پور، اسماعیل
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسیارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 21-40]
-
سلطانی، اکبر
ادراک استادان گروه مشاوره از برنامه درسی پوچ در دانشگاه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-25]
-
سلیمی، جمال
برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 127-165]
-
سلمانی، بابک
رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]
ش
-
شکوهی فرد، حسین
طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]
-
شکوهی فرد، حسین
رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 83-107]
ص
-
صابری، رضا
طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]
-
صادقی، علیرضا
نقد نظریه برنامه درسی بازسازی اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
-
صادقی، علیرضا
ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
-
صادقی، علیرضا
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسیارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 21-40]
-
صالحی امیری، سیدرضا
تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 145-165]
-
صفرنواده، مریم
الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
-
صفرنواده، مریم
بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 56-70]
ع
-
عباسپور، عباس
رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]
-
عبداللهی، حسین
ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
-
عبدلی، افسانه
طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
-
عجم، علی اکبر
طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]
-
عزیزی، یعقوب
ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
-
علیپور، وحیده
بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 109-126]
غ
-
غفاری، ابوالفضل
بررسی مبانی نظری اندیشههای آیزنر و دلالتهای تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 1-20]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
هویت حرفهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 47-72]
-
فتحی آذر، اسکندر
ادراک استادان گروه مشاوره از برنامه درسی پوچ در دانشگاه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-25]
-
فتحی آذر، اسکندر
بررسی تجارب دانشجویان دختر از انعکاس مفهوم جنسیت در کتب درسی دوران تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 70-90]
-
فرمهینی فراهانی، محسن
طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 107-144]
ق
-
قاسم پور، احترام
مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 25-45]
-
قاسم پور، عرفانه
مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 25-45]
-
قاسم پور، عرفانه
تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 27-51]
ک
-
کاردان حلوایی، ژیلا
بررسی تجارب دانشجویان دختر از انعکاس مفهوم جنسیت در کتب درسی دوران تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 70-90]
-
کریمی، سیدبهاالدین
ادراک استادان گروه مشاوره از برنامه درسی پوچ در دانشگاه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-25]
-
کشاورز زاده، علی
طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 107-144]
گ
-
گیوکی، سمیه
رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 83-107]
ل
-
لازمی زارع، مهسا
مدیریت اقتضایی مسیر اثربخشی در تمرکززدایی نظام برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]
م
-
محمدی، حمداله
نقد و بررسی نظریة «معلمان به عنوان روشنفکران تحول آفرین» در منظر هنری ژیرو [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 100-120]
-
محمدشفیعی، عبدالسعید
تحلیلی بر نظریه برنامهدرسی با تأکید و نقدی برایدئولوژیهای آیزنر و مکنیل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
-
محمدظاهری، حمید
تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 145-165]
-
محمدی فارسانی، فریبرز
الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
-
محمدی فارسانی، فریبرز
بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 56-70]
-
مذبوحی، سعید
تحلیلی بر نظریه برنامهدرسی با تأکید و نقدی برایدئولوژیهای آیزنر و مکنیل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
-
مرادی، رحیم
طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
-
مرادی، مرتضی
طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
-
مرندی حیدرلو، مریم
هویت حرفهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 47-72]
-
ملکی، حسن
نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامهدرسی با شاخصهای مبانی فلسفی تربیت اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-60]
-
ملکی، حسن
طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
-
ملکی، حسن
رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]
-
ملکی، حسن
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسیارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 21-40]
-
ملکی پور، احمد
مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 25-45]
-
ملکی پور، احمد
تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 27-51]
-
ملکی پور، احمد
تبیین برنامه درسی چند فرهنگی با تاکید بر شناسایی مولفههای هویت بین المللی، ملی و بومی برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 41-55]
ن
-
نوبخت پور، محسن
مدیریت اقتضایی مسیر اثربخشی در تمرکززدایی نظام برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]
ه
-
هدایتی، اکبر
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسیارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 21-40]
ی
-
یاری، خاطره
برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 127-165]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد