ا

  • ادیب، یوسف هویت حرفه‌ای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 47-72]

  • ادیب، یوسف ادراک استادان گروه مشاوره از برنامه درسی پوچ در دانشگاه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-25]

  • ادیب، یوسف بررسی تجارب دانشجویان دختر از انعکاس مفهوم جنسیت در کتب درسی دوران تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 70-90]

  • اکبری بورنگ، محمد طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]

  • اکرادی، احسان نقد و بررسی نظریة «معلمان به عنوان روشنفکران تحول آفرین» در منظر هنری ژیرو [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 100-120]

  • امیرتیموری، محمدحسن رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]

ب

  • بلندهمتان، کیوان برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 127-165]

ج

  • جعفری ثانی، حسین طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]

  • جعفری قوام آباد، احمد الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]

  • جعفری قوام آباد، احمد بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 56-70]

ح

  • حاجیانی، ابراهیم تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 145-165]

  • حاجی تبارفیروزجائی، محسن تحلیلی بر نظریه برنامه‎درسی با تأکید و نقدی برایدئولوژی‎های آیزنر و مک‎نیل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]

  • حکیم زاده، رضوان نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامه‌درسی با شاخص‌های مبانی فلسفی تربیت اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-60]

  • حکیم زاده، رضوان مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 25-45]

  • حکیم زاده، رضوان تبیین برنامه درسی چند فرهنگی با تاکید بر شناسایی مولفه‌های هویت بین المللی، ملی و بومی برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 41-55]

  • حکیم‌زاده، رضوان رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]

خ

  • خالقی نژاد، سید علی نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامه‌درسی با شاخص‌های مبانی فلسفی تربیت اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-60]

د

  • دهقانی، مرضیه بررسی مبانی نظری اندیشه‌های آیزنر و دلالت‌های تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 1-20]

ر

  • رستمی نژاد، محمدعلی رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 83-107]

ز

  • زارع‌صفت، صادق تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 27-51]

  • زنگویی، اسدالله رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 83-107]

س

  • سعدی پور، اسماعیل طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسی‌ارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 21-40]

  • سلطانی، اکبر ادراک استادان گروه مشاوره از برنامه درسی پوچ در دانشگاه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-25]

  • سلیمی، جمال برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 127-165]

  • سلمانی، بابک رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]

ش

  • شکوهی فرد، حسین طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]

  • شکوهی فرد، حسین رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 83-107]

ص

  • صابری، رضا طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]

  • صادقی، علیرضا نقد نظریه برنامه درسی بازسازی اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]

  • صادقی، علیرضا ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]

  • صادقی، علیرضا طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسی‌ارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 21-40]

  • صالحی امیری، سیدرضا تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 145-165]

  • صفرنواده، مریم الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]

  • صفرنواده، مریم بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 56-70]

ع

  • عباس‌پور، عباس رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]

  • عبداللهی، حسین ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]

  • عبدلی، افسانه طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]

  • عجم، علی اکبر طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]

  • عزیزی، یعقوب ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]

  • علیپور، وحیده بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 109-126]

غ

  • غفاری، ابوالفضل بررسی مبانی نظری اندیشه‌های آیزنر و دلالت‌های تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 1-20]

ف

  • فتحی آذر، اسکندر هویت حرفه‌ای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 47-72]

  • فتحی آذر، اسکندر ادراک استادان گروه مشاوره از برنامه درسی پوچ در دانشگاه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-25]

  • فتحی آذر، اسکندر بررسی تجارب دانشجویان دختر از انعکاس مفهوم جنسیت در کتب درسی دوران تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 70-90]

  • فرمهینی فراهانی، محسن طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 107-144]

ق

  • قاسم پور، احترام مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 25-45]

  • قاسم پور، عرفانه مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 25-45]

  • قاسم پور، عرفانه تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 27-51]

ک

  • کاردان حلوایی، ژیلا بررسی تجارب دانشجویان دختر از انعکاس مفهوم جنسیت در کتب درسی دوران تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 70-90]

  • کریمی، سیدبهاالدین ادراک استادان گروه مشاوره از برنامه درسی پوچ در دانشگاه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-25]

  • کشاورز زاده، علی طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 107-144]

گ

  • گیوکی، سمیه رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 83-107]

ل

  • لازمی زارع، مهسا مدیریت اقتضایی مسیر اثربخشی در تمرکززدایی نظام برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]

م

  • محمدی، حمداله نقد و بررسی نظریة «معلمان به عنوان روشنفکران تحول آفرین» در منظر هنری ژیرو [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 100-120]

  • محمدشفیعی، عبدالسعید تحلیلی بر نظریه برنامه‎درسی با تأکید و نقدی برایدئولوژی‎های آیزنر و مک‎نیل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]

  • محمدظاهری، حمید تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 145-165]

  • محمدی فارسانی، فریبرز الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]

  • محمدی فارسانی، فریبرز بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 56-70]

  • مذبوحی، سعید تحلیلی بر نظریه برنامه‎درسی با تأکید و نقدی برایدئولوژی‎های آیزنر و مک‎نیل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]

  • مرادی، رحیم طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]

  • مرادی، مرتضی طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]

  • مرندی حیدرلو، مریم هویت حرفه‌ای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 47-72]

  • ملکی، حسن نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامه‌درسی با شاخص‌های مبانی فلسفی تربیت اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-60]

  • ملکی، حسن طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]

  • ملکی، حسن رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]

  • ملکی، حسن طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسی‌ارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 21-40]

  • ملکی پور، احمد مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 25-45]

  • ملکی پور، احمد تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 27-51]

  • ملکی پور، احمد تبیین برنامه درسی چند فرهنگی با تاکید بر شناسایی مولفه‌های هویت بین المللی، ملی و بومی برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 41-55]

ن

  • نوبخت پور، محسن مدیریت اقتضایی مسیر اثربخشی در تمرکززدایی نظام برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]

ه

  • هدایتی، اکبر طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسی‌ارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 21-40]

ی

  • یاری، خاطره برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 127-165]

login