ا
-
ابوالحسنی، زهرا
ارزشیابی آموزش ارزشها با محوریت اصول ارزششناسی در کتاب در آمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران: مطالعه موردی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 110-138]
-
ابوالقاسمی، ابراهیم
تعیین ویژگیهای محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 122-143]
-
احمدی، طاهره
مطالعه تطبیقی برنامه درسی آموزش تاریخ دوره متوسطه دوم در ایران با چند کشور جهان (انگلستان،پاکستان،هندوستان) [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 38-65]
-
احمدی، غلامعلی
مطالعه تطبیقی برنامه درسی آموزش تاریخ دوره متوسطه دوم در ایران با چند کشور جهان (انگلستان،پاکستان،هندوستان) [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 38-65]
-
ادیب منش، مرزبان
تبیین و تحلیل عناصر و مولفه های برنامه درسی عمل فکورانه(عمل گرای شوابی) براساس منابع و اسناد معتبر علمی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 1-42]
-
ایزدی فر، افسانه
واکاوی رفتارهای خشونت آمیز آموخته شده در مدرسه از منظر برنامه درسی پنهان [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 127-150]
-
اسماعیلی، رضا
شناسایی عوامل اثرگذار بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 139-169]
-
اقدام پور، رضا
شناسایی عوامل اثرگذار بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 139-169]
-
امینی، محمد
جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعهای با روش خبرگی و نقادی تربیتی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 120-148]
-
امین خندقی، مقصود
تغییر به منزلهی پدیدهای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامههای درسی جدید از منظر معلمان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 44-81]
ب
-
باقریان فر، مصطفی
شناسایی ویژگی های آموزش مبتنی بر عمل فکورانه در هزاره سوم آموزش عالی (مورد مطالعه: اعضای هیئتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 90-119]
-
بدری گرگری، رحیم
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 1-37]
پ
-
پاک سرشت، محمد
تبیین و تحلیل عناصر و مولفه های برنامه درسی عمل فکورانه(عمل گرای شوابی) براساس منابع و اسناد معتبر علمی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 1-42]
ت
-
تیغ بخش، سمیرا
برنامه درسی آموزش صلح دردوره ابتدایی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 66-89]
ج
-
جهان، جواد
تبیین و تحلیل عناصر و مولفه های برنامه درسی عمل فکورانه(عمل گرای شوابی) براساس منابع و اسناد معتبر علمی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 1-42]
ح
-
حسینی مهر، علی
تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامهدرسی کلاین [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 28-52]
خ
-
خادمی اشکذری، ملوک
تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 144-167]
د
-
دلخون، شادی
بررسی پدیدارشناختی برنامهدرسی تجربهشده درس علوم پایه چهارم از منظر دانشآموزان دختر پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 71-88]
ر
-
رحیمی، بهروز
آسیبشناسی برنامه درسی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 149-201]
-
رضائی دیگه سرایی، محبوبه
تأثیرمؤلفههای برنامه درسی پنهان بر تربیت دینی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 90-121]
ز
-
زارع صفت، صادق
به گزینی دانش بومی در بومیسازی برنامه های درسی با توجه به آموزه های تربیتی رضوی(ع) [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 43-70]
-
زرقانی، اعظم
تغییر به منزلهی پدیدهای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامههای درسی جدید از منظر معلمان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 44-81]
-
زنگنه، حسین
تعیین ویژگیهای محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 122-143]
س
-
سبکتکین، مریم
جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعهای با روش خبرگی و نقادی تربیتی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 120-148]
-
سپهری، یعقوب
شناسایی ویژگی های آموزش مبتنی بر عمل فکورانه در هزاره سوم آموزش عالی (مورد مطالعه: اعضای هیئتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 90-119]
-
سعادتمند، زهره
برنامه درسی آموزش صلح دردوره ابتدایی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 66-89]
-
سیفی، محمد
تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامهدرسی کلاین [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 28-52]
ش
-
شعبانی ورکی، بختیار
تغییر به منزلهی پدیدهای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامههای درسی جدید از منظر معلمان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 44-81]
ص
-
صفایی موحد، سعید
واکاوی و تبیین ماهیت و ابعاد برنامه درسی تبلور یافته: مفهومی نو برای پدیدهای آشنا [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 1-16]
-
صفائی موحد، سعید
واکاوی رفتارهای خشونت آمیز آموخته شده در مدرسه از منظر برنامه درسی پنهان [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 127-150]
ط
-
طاطاری، یونس
بررسی وضعیت ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مطلوبیت مؤلفههای برنامه درسی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 113-126]
-
طالب زاده، محسن
آسیبشناسی برنامه درسی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 149-201]
ع
-
عابدی، فاطمه
تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 144-167]
-
عباسی، ذکیا
بررسی عناصرالگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی در آموزش عالی بر مبنای قرآن کریم بر اساس تفسیر المیزان [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 1-27]
-
عزیزی، یعقوب
برنامه درسی قبل از تولد، گامی محکم برای شروع [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 82-109]
-
علی عسگری، مجید
واکاوی نگرش معلمان نسبت به تغییر برنامه درسی جدید خوانداری و نوشتاری پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 53-79]
-
علم الهدی، جمیله
تأثیرمؤلفههای برنامه درسی پنهان بر تربیت دینی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 90-121]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 1-37]
-
فیروزی، محمد
تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامهدرسی کلاین [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 28-52]
-
فقیهی، علیرضا
تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامهدرسی کلاین [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 28-52]
ق
-
قاسمپور، عرفانه
مطالعه برنامه درسی اجرا شده و کسب شده دروس عمومی معارف اسلامی در آموزش عالی با تاکید بر روش آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 88-112]
-
قاسم پور، الهه
مطالعه برنامه درسی اجرا شده و کسب شده دروس عمومی معارف اسلامی در آموزش عالی با تاکید بر روش آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 88-112]
ک
-
کارشکی، حسین
بررسی وضعیت ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مطلوبیت مؤلفههای برنامه درسی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 113-126]
-
کیامنش، علیرضا
تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 144-167]
-
کیان، مرجان
واکاوی نگرش معلمان نسبت به تغییر برنامه درسی جدید خوانداری و نوشتاری پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 53-79]
-
کشتی آرای، نرگس
شناسایی عوامل اثرگذار بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 139-169]
گ
-
گوهری، مهرناز
بررسی میزان تحقق حقوق مدنی مندرج در منشور حقوق شهروندی در محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 17-43]
م
-
محمدی، رقیه
واکاوی نگرش معلمان نسبت به تغییر برنامه درسی جدید خوانداری و نوشتاری پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 53-79]
-
محمودی، فیروز
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 1-37]
-
محمودی بردزردی، سعید
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 1-37]
-
میرشاه جعفری، سید ابراهیم
شناسایی ویژگی های آموزش مبتنی بر عمل فکورانه در هزاره سوم آموزش عالی (مورد مطالعه: اعضای هیئتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 90-119]
-
ملکی پور، احمد
مطالعه برنامه درسی اجرا شده و کسب شده دروس عمومی معارف اسلامی در آموزش عالی با تاکید بر روش آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 88-112]
-
منادی، مرتضی
تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 144-167]
-
مهری، داریوش
آسیبشناسی برنامه درسی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 149-201]
-
مهرام، بهروز
بررسی وضعیت ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مطلوبیت مؤلفههای برنامه درسی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 113-126]
و
-
واحدی، مهدی
بررسی میزان تحقق حقوق مدنی مندرج در منشور حقوق شهروندی در محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 17-43]
-
ولایتی، الهه
تعیین ویژگیهای محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 122-143]
ی
-
یاری، بابک
تأثیرمؤلفههای برنامه درسی پنهان بر تربیت دینی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 90-121]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد