ا
-
ابدی، فاطمه
شناسایی و رتبهبندی مولفههای اساسی برنامهدرسیِ دانشجو از نگاه متخصصان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-33]
-
ابراهیمی، شیما
تحلیل محتوای کتابهای فازسی خوانداری پایه سوم ابتدایی بر اساس تحلیل ویلیام رومی: مطالعه موردی سالهای آموزشی 1391 و 1398 [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 52-83]
-
ابوالحسنی، زهرا
ارزشیابی آموزش ارزشها با محوریت اصول ارزششناسی در کتاب در آمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران: مطالعه موردی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 110-138]
-
ابوالحسنی، زهرا
ارزشیابی آموزش ارزشها با محوریت اصول ارزششناسی در کتاب در آمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران: مطالعه موردی [(مقالات آماده انتشار)]
-
ابوالقاسمی، ابراهیم
تعیین ویژگیهای محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 122-143]
-
احمدی، طاهره
مطالعه تطبیقی برنامه درسی آموزش تاریخ دوره متوسطه دوم در ایران با چند کشور جهان (انگلستان،پاکستان،هندوستان) [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 38-65]
-
احمدی، غلامعلی
مطالعه تطبیقی برنامه درسی آموزش تاریخ دوره متوسطه دوم در ایران با چند کشور جهان (انگلستان،پاکستان،هندوستان) [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 38-65]
-
ادیب، یوسف
هویت حرفهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 47-72]
-
ادیب، یوسف
ادراک استادان گروه مشاوره از برنامه درسی پوچ در دانشگاه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-25]
-
ادیب، یوسف
بررسی تجارب دانشجویان دختر از انعکاس مفهوم جنسیت در کتب درسی دوران تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 70-90]
-
ادیب منش، مرزبان
تبیین و تحلیل عناصر و مولفه های برنامه درسی عمل فکورانه(عمل گرای شوابی) براساس منابع و اسناد معتبر علمی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 1-42]
-
ایزدی فر، افسانه
واکاوی رفتارهای خشونت آمیز آموخته شده در مدرسه از منظر برنامه درسی پنهان [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 127-150]
-
اسماعیلی، رضا
شناسایی عوامل اثرگذار بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 139-169]
-
اسماعیلی، رضا
شناسایی عوامل اثرگذار بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان نظام آموزش عالی [(مقالات آماده انتشار)]
-
اعظمی، بهارک
تحلیل کیفی محتوای سند ملی برنامه درسی ایران بر اساس مهارت های ده گانه یونسکو برای سال 2020 میلادی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 114-162]
-
اقدام پور، رضا
شناسایی عوامل اثرگذار بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 139-169]
-
اقدام پور، رضا
شناسایی عوامل اثرگذار بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان نظام آموزش عالی [(مقالات آماده انتشار)]
-
اکبری بورنگ، محمد
طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]
-
اکرادی، احسان
نقد و بررسی نظریة «معلمان به عنوان روشنفکران تحول آفرین» در منظر هنری ژیرو [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 100-120]
-
امیرتیموری، محمدحسن
رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]
-
امینی، محمد
جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعهای با روش خبرگی و نقادی تربیتی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 120-148]
-
امین خندقی، مقصود
نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 67-105]
-
امین خندقی، مقصود
تغییر به منزلهی پدیدهای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامههای درسی جدید از منظر معلمان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 44-81]
-
امین خندقی، مقصود
تغییر به منزلهی پدیدهای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامههای درسی جدید از منظر معلمان [(مقالات آماده انتشار)]
-
انصاری چهارسوقی، امین
بررسی اثربخشی «وب کوئست» به عنوان جایگزین سیستم ارزشیابی کیفی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 30-51]
ب
-
باقریان فر، مصطفی
شناسایی ویژگی های آموزش مبتنی بر عمل فکورانه در هزاره سوم آموزش عالی (مورد مطالعه: اعضای هیئتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 90-119]
-
بدری گرگری، رحیم
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 1-37]
-
بشرویه نژاد کریمی، حسام
مطالعه تطبیقی تجارب و طرحهای عملی دانشگاههای پیشرو در تکوین بینالمللی سازی آموزش و برنامه درسی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 143-167]
-
بلندهمتان، کیوان
برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 127-165]
پ
-
پاک سرشت، محمد
تبیین و تحلیل عناصر و مولفه های برنامه درسی عمل فکورانه(عمل گرای شوابی) براساس منابع و اسناد معتبر علمی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 1-42]
-
پنج تنی، فریباسادات
تحلیل محتوای کتابهای فازسی خوانداری پایه سوم ابتدایی بر اساس تحلیل ویلیام رومی: مطالعه موردی سالهای آموزشی 1391 و 1398 [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 52-83]
ت
-
تیغ بخش، سمیرا
برنامه درسی آموزش صلح دردوره ابتدایی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 66-89]
ج
-
جعفری ثانی، حسین
طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]
-
جعفری قوام آباد، احمد
الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
-
جعفری قوام آباد، احمد
بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 56-70]
-
جهان، جواد
تبیین و تحلیل عناصر و مولفه های برنامه درسی عمل فکورانه(عمل گرای شوابی) براساس منابع و اسناد معتبر علمی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 1-42]
-
جوادی پور، محمد
شناسایی و رتبهبندی مولفههای اساسی برنامهدرسیِ دانشجو از نگاه متخصصان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-33]
ح
-
حاجیانی، ابراهیم
تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 145-165]
-
حاجی تبارفیروزجائی، محسن
تحلیلی بر نظریه برنامهدرسی با تأکید و نقدی برایدئولوژیهای آیزنر و مکنیل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
-
حسینی مهر، علی
تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامهدرسی کلاین [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 28-52]
-
حکیم زاده، رضوان
نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامهدرسی با شاخصهای مبانی فلسفی تربیت اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-60]
-
حکیم زاده، رضوان
مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 25-45]
-
حکیم زاده، رضوان
تبیین برنامه درسی چند فرهنگی با تاکید بر شناسایی مولفههای هویت بین المللی، ملی و بومی برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 41-55]
-
حکیم زاده، رضوان
بررسی ادراک معلمان از فرصتها و چالشهای برنامه ویژه مدرسه: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 6-29]
-
حکیمزاده، رضوان
رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]
خ
-
خادمی اشکذری، ملوک
تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 144-167]
-
خالقی نژاد، سید علی
نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامهدرسی با شاخصهای مبانی فلسفی تربیت اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-60]
د
-
درتاج، فریبرز
برنامه درسی پژوهش محور: ماهیت، ضرورت ها، مؤلفه ها و راهکارهای تربیتی. [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 35-66]
-
دلخون، شادی
بررسی پدیدارشناختی برنامهدرسی تجربهشده درس علوم پایه چهارم از منظر دانشآموزان دختر پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 71-88]
-
دهقانی، مرضیه
بررسی مبانی نظری اندیشههای آیزنر و دلالتهای تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 1-20]
ر
-
رحیمی، بهروز
آسیبشناسی برنامه درسی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 149-201]
-
رییسی اهوان، یعقوب
طراحی الگوی اقتضایی برنامه درسی با انطباق بر دیدگاه آیزنر، هرسی و بلانچارد [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 169-198]
-
رستمی نژاد، محمدعلی
رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 83-107]
-
رضائی دیگه سرایی، محبوبه
تأثیرمؤلفههای برنامه درسی پنهان بر تربیت دینی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 90-121]
ز
-
زارع، پریسا
حضور انواع برنامه درسی مغفول در دوره ابتدایی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 164-186]
-
زارع، سمیه
طراحی الگوی اقتضایی برنامه درسی با انطباق بر دیدگاه آیزنر، هرسی و بلانچارد [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 169-198]
-
زارع صفت، صادق
به گزینی دانش بومی در بومیسازی برنامه های درسی با توجه به آموزه های تربیتی رضوی(ع) [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 43-70]
-
زارعصفت، صادق
تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 27-51]
-
زرقانی، اعظم
نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 67-105]
-
زرقانی، اعظم
تغییر به منزلهی پدیدهای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامههای درسی جدید از منظر معلمان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 44-81]
-
زرقانی، اعظم
تغییر به منزلهی پدیدهای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامههای درسی جدید از منظر معلمان [(مقالات آماده انتشار)]
-
زمانی، طیبه
بررسی ادراک معلمان از فرصتها و چالشهای برنامه ویژه مدرسه: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 6-29]
-
زنگنه، حسین
تعیین ویژگیهای محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 122-143]
-
زنگویی، اسدالله
رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 83-107]
-
زینلی پور، حسین
طراحی الگوی اقتضایی برنامه درسی با انطباق بر دیدگاه آیزنر، هرسی و بلانچارد [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 169-198]
س
-
سبکتکین، مریم
جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعهای با روش خبرگی و نقادی تربیتی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 120-148]
-
سپهری، یعقوب
شناسایی ویژگی های آموزش مبتنی بر عمل فکورانه در هزاره سوم آموزش عالی (مورد مطالعه: اعضای هیئتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 90-119]
-
سعادتمند، زهره
برنامه درسی آموزش صلح دردوره ابتدایی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 66-89]
-
سعدی پور، اسماعیل
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسیارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 21-40]
-
سیفی، محمد
تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامهدرسی کلاین [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 28-52]
-
سلسبیلی، نادر
بررسی و مقایسه سند برنامه درسی ملی تدوین شده جمهوری اسلامی ایران با زیر نظام برنامه درسی در مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی. [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 107-141]
-
سلطانی، اکبر
ادراک استادان گروه مشاوره از برنامه درسی پوچ در دانشگاه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-25]
-
سلیمی، جمال
برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 127-165]
-
سلمانی، بابک
رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]
ش
-
شیرانی، صدیقه
تحلیل کیفی محتوای سند ملی برنامه درسی ایران بر اساس مهارت های ده گانه یونسکو برای سال 2020 میلادی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 114-162]
-
شرفی، سکینه
سنتزپژوهی چالشهای تغییر سبکهای یاددهی –یادگیری در نظام های آموزشی در دوران شیوع کرونا [(مقالات آماده انتشار)]
-
شعبانی ورکی، بختیار
نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 67-105]
-
شعبانی ورکی، بختیار
تغییر به منزلهی پدیدهای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامههای درسی جدید از منظر معلمان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 44-81]
-
شعبانی ورکی، بختیار
تغییر به منزلهی پدیدهای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامههای درسی جدید از منظر معلمان [(مقالات آماده انتشار)]
-
شکوهی فرد، حسین
طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]
-
شکوهی فرد، حسین
رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 83-107]
ص
-
صابری، رضا
طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]
-
صادقی، علیرضا
نقد نظریه برنامه درسی بازسازی اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
-
صادقی، علیرضا
ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
-
صادقی، علیرضا
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسیارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 21-40]
-
صادقی، علیرضا
برنامه درسی پژوهش محور: ماهیت، ضرورت ها، مؤلفه ها و راهکارهای تربیتی. [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 35-66]
-
صالحی امیری، سیدرضا
تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 145-165]
-
صباغیان، زهرا
تحلیل کیفی محتوای سند ملی برنامه درسی ایران بر اساس مهارت های ده گانه یونسکو برای سال 2020 میلادی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 114-162]
-
صفایی موحد، سعید
واکاوی و تبیین ماهیت و ابعاد برنامه درسی تبلور یافته: مفهومی نو برای پدیدهای آشنا [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 1-16]
-
صفائی موحد، سعید
واکاوی رفتارهای خشونت آمیز آموخته شده در مدرسه از منظر برنامه درسی پنهان [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 127-150]
-
صفائی موحد، سعید
واکاوی و تبیین ماهیت و ابعاد برنامه درسی تبلور یافته: مفهومی نو برای پدیدهای آشنا [(مقالات آماده انتشار)]
-
صفرنواده، مریم
الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
-
صفرنواده، مریم
بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 56-70]
ط
-
طاطاری، یونس
بررسی وضعیت ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مطلوبیت مؤلفههای برنامه درسی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 113-126]
-
طالب زاده، محسن
آسیبشناسی برنامه درسی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 149-201]
ع
-
عابدی، فاطمه
تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 144-167]
-
عابدینی فر، حسین
بررسی اثربخشی «وب کوئست» به عنوان جایگزین سیستم ارزشیابی کیفی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 30-51]
-
عباسی، ذکیا
بررسی عناصرالگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی در آموزش عالی بر مبنای قرآن کریم بر اساس تفسیر المیزان [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 1-27]
-
عباسی، فهیمه
بررسی ادراک معلمان از فرصتها و چالشهای برنامه ویژه مدرسه: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 6-29]
-
عباسپور، عباس
رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]
-
عبداللهی، حسین
ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
-
عبدلی، افسانه
طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
-
عجم، علی اکبر
طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-106]
-
عزیزی، یعقوب
ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
-
عزیزی، یعقوب
برنامه درسی قبل از تولد، گامی محکم برای شروع [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 82-109]
-
عزیزی، یعقوب
برنامه درسی قبل از تولد، گامی محکم برای شروع [(مقالات آماده انتشار)]
-
علیپور، وحیده
بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 109-126]
-
علی عسگری، مجید
واکاوی نگرش معلمان نسبت به تغییر برنامه درسی جدید خوانداری و نوشتاری پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 53-79]
-
علم الهدی، جمیله
تأثیرمؤلفههای برنامه درسی پنهان بر تربیت دینی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 90-121]
غ
-
غفاری، ابوالفضل
بررسی مبانی نظری اندیشههای آیزنر و دلالتهای تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 1-20]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
هویت حرفهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 47-72]
-
فتحی آذر، اسکندر
ادراک استادان گروه مشاوره از برنامه درسی پوچ در دانشگاه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-25]
-
فتحی آذر، اسکندر
بررسی تجارب دانشجویان دختر از انعکاس مفهوم جنسیت در کتب درسی دوران تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 70-90]
-
فتحی آذر، اسکندر
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 1-37]
-
فرمهینی فراهانی، محسن
طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 107-144]
-
فیروزی، محمد
تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامهدرسی کلاین [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 28-52]
-
فقیهی، علیرضا
تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامهدرسی کلاین [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 28-52]
ق
-
قاسمپور، عرفانه
مطالعه برنامه درسی اجرا شده و کسب شده دروس عمومی معارف اسلامی در آموزش عالی با تاکید بر روش آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 88-112]
-
قاسم پور، احترام
مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 25-45]
-
قاسم پور، الهه
مطالعه برنامه درسی اجرا شده و کسب شده دروس عمومی معارف اسلامی در آموزش عالی با تاکید بر روش آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 88-112]
-
قاسم پور، عرفانه
مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 25-45]
-
قاسم پور، عرفانه
تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 27-51]
-
قاسم پور، عرفانه
مطالعه تطبیقی تجارب و طرحهای عملی دانشگاههای پیشرو در تکوین بینالمللی سازی آموزش و برنامه درسی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 143-167]
-
قاضی اردکانی، راحله
برنامه درسی پژوهش محور: ماهیت، ضرورت ها، مؤلفه ها و راهکارهای تربیتی. [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 35-66]
ک
-
کاردان حلوایی، ژیلا
بررسی تجارب دانشجویان دختر از انعکاس مفهوم جنسیت در کتب درسی دوران تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 70-90]
-
کارشکی، حسین
بررسی وضعیت ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مطلوبیت مؤلفههای برنامه درسی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 113-126]
-
کیامنش، علیرضا
تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 144-167]
-
کیان، مرجان
واکاوی نگرش معلمان نسبت به تغییر برنامه درسی جدید خوانداری و نوشتاری پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 53-79]
-
کریمی، سیدبهاالدین
ادراک استادان گروه مشاوره از برنامه درسی پوچ در دانشگاه: مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 1-25]
-
کشاورز زاده، علی
طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 107-144]
-
کشتی آرای، نرگس
شناسایی عوامل اثرگذار بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 139-169]
-
کشتی ارای، نرگس
شناسایی عوامل اثرگذار بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان نظام آموزش عالی [(مقالات آماده انتشار)]
گ
-
گیوکی، سمیه
رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 83-107]
-
گوهری، مهرناز
بررسی میزان تحقق حقوق مدنی مندرج در منشور حقوق شهروندی در محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 17-43]
-
گوهری، مهرناز
بررسی میزان تحقق حقوق مدنی مندرج در منشور حقوق شهروندی در محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
ل
-
لازمی زارع، مهسا
مدیریت اقتضایی مسیر اثربخشی در تمرکززدایی نظام برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]
م
-
مالمیر، رضا
نحوهی مواجهه ی معلمان مقطع ابتدایی با تغییر برنامه ی درسی ریاضی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 84-112]
-
محمدی، حمداله
نقد و بررسی نظریة «معلمان به عنوان روشنفکران تحول آفرین» در منظر هنری ژیرو [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 100-120]
-
محمدی، رقیه
واکاوی نگرش معلمان نسبت به تغییر برنامه درسی جدید خوانداری و نوشتاری پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 53-79]
-
محمدشفیعی، عبدالسعید
تحلیلی بر نظریه برنامهدرسی با تأکید و نقدی برایدئولوژیهای آیزنر و مکنیل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
-
محمدظاهری، حمید
تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 145-165]
-
محمدی فارسانی، فریبرز
الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
-
محمدی فارسانی، فریبرز
بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 56-70]
-
محمودی، فیروز
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 1-37]
-
محمودی بردزردی، سعید
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 1-37]
-
مذبوحی، سعید
تحلیلی بر نظریه برنامهدرسی با تأکید و نقدی برایدئولوژیهای آیزنر و مکنیل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
-
مرادی، رحیم
طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
-
مرادی، مرتضی
طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
-
مرزوقی، رحمت اله
حضور انواع برنامه درسی مغفول در دوره ابتدایی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 164-186]
-
میرشاه جعفری، سید ابراهیم
شناسایی ویژگی های آموزش مبتنی بر عمل فکورانه در هزاره سوم آموزش عالی (مورد مطالعه: اعضای هیئتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 90-119]
-
مرندی حیدرلو، مریم
هویت حرفهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 47-72]
-
ملکی، حسن
نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامهدرسی با شاخصهای مبانی فلسفی تربیت اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-60]
-
ملکی، حسن
طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
-
ملکی، حسن
رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 53-81]
-
ملکی، حسن
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسیارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 21-40]
-
ملکی پور، احمد
مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 25-45]
-
ملکی پور، احمد
تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 27-51]
-
ملکی پور، احمد
تبیین برنامه درسی چند فرهنگی با تاکید بر شناسایی مولفههای هویت بین المللی، ملی و بومی برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 41-55]
-
ملکی پور، احمد
مطالعه تطبیقی تجارب و طرحهای عملی دانشگاههای پیشرو در تکوین بینالمللی سازی آموزش و برنامه درسی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 143-167]
-
ملکی پور، احمد
مطالعه برنامه درسی اجرا شده و کسب شده دروس عمومی معارف اسلامی در آموزش عالی با تاکید بر روش آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 88-112]
-
منادی، مرتضی
تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 144-167]
-
مهری، داریوش
آسیبشناسی برنامه درسی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 149-201]
-
مهرام، بهروز
بررسی وضعیت ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مطلوبیت مؤلفههای برنامه درسی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 113-126]
-
موسی پور، نعمت الله
نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 67-105]
-
مومنی مهموئی، حسین
سنتزپژوهی چالشهای تغییر سبکهای یاددهی –یادگیری در نظام های آموزشی در دوران شیوع کرونا [(مقالات آماده انتشار)]
ن
-
نوبخت پور، محسن
مدیریت اقتضایی مسیر اثربخشی در تمرکززدایی نظام برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]
و
-
واحدی، مهدی
بررسی میزان تحقق حقوق مدنی مندرج در منشور حقوق شهروندی در محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 17-43]
-
واحدی، مهدی
بررسی میزان تحقق حقوق مدنی مندرج در منشور حقوق شهروندی در محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
ولایتی، الهه
تعیین ویژگیهای محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 122-143]
ه
-
هدایتی، اکبر
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسیارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1395، صفحه 21-40]
ی
-
یاری، بابک
تأثیرمؤلفههای برنامه درسی پنهان بر تربیت دینی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 90-121]
-
یاری، خاطره
برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 127-165]