نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آیزنر تحلیلی بر نظریه برنامه‎درسی با تأکید و نقدی برایدئولوژی‎های آیزنر و مک‎نیل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
  • آیزنر بررسی مبانی نظری اندیشه‌های آیزنر و دلالت‌های تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-20]
  • آموزش عالی ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-24]
  • آموزش متوسطه بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 109-126]

ا

  • اجتماع یادگیری حرفه‌ای رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 53-81]
  • اجرای برنامه درسی رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 53-81]
  • ایدئولوژی‎های برنامه‎درسی تحلیلی بر نظریه برنامه‎درسی با تأکید و نقدی برایدئولوژی‎های آیزنر و مک‎نیل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
  • ارزشیابی ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-24]
  • ارزشیابی برنامه رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 83-107]
  • اعتبارسنجی طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 107-144]
  • الگو الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
  • الگو طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسی‌ارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 21-40]

ب

  • برنامه درسی نقد نظریه برنامه درسی بازسازی اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
  • برنامه درسی طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 107-144]
  • برنامه درسی هویت حرفه‌ای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 47-72]
  • برنامه درسی بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 109-126]
  • برنامه درسی مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 25-45]
  • برنامه درسی رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 83-107]
  • برنامه درسی تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 27-51]
  • برنامه درسی بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 56-70]
  • برنامه درسی بررسی مبانی نظری اندیشه‌های آیزنر و دلالت‌های تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-20]
  • برنامه درسی بین المللی تبیین برنامه درسی چند فرهنگی با تاکید بر شناسایی مولفه‌های هویت بین المللی، ملی و بومی برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]
  • برنامه درسی بومی تبیین برنامه درسی چند فرهنگی با تاکید بر شناسایی مولفه‌های هویت بین المللی، ملی و بومی برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]
  • برنامه درسی‎ ‎پست مدرن نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامه‌درسی با شاخص‌های مبانی فلسفی تربیت اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-60]
  • برنامه درسی تلفیقی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
  • برنامه درسی چند فرهنگی تبیین برنامه درسی چند فرهنگی با تاکید بر شناسایی مولفه‌های هویت بین المللی، ملی و بومی برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]
  • برنامه درسی قرآن رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 83-107]
  • برنامه درسی مبتنی بر شایستگی طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسی‌ارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 21-40]
  • برنامه درسی معنوی تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 27-51]
  • برنامه درسی ملی تبیین برنامه درسی چند فرهنگی با تاکید بر شناسایی مولفه‌های هویت بین المللی، ملی و بومی برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]
  • برنامه ریزان درسی طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
  • برنامه های درسی برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 127-165]
  • بهسازی برنامه‌درسی بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 56-70]

پ

  • پیامدهای آموزشی بررسی مبانی نظری اندیشه‌های آیزنر و دلالت‌های تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-20]
  • پیامدهای نابرابری بررسی تجارب دانشجویان دختر از انعکاس مفهوم جنسیت در کتب درسی دوران تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 70-90]
  • پدیدارشناسی بررسی تجارب دانشجویان دختر از انعکاس مفهوم جنسیت در کتب درسی دوران تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 70-90]
  • پدیدارنگاری برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 127-165]
  • پژوهش کیفی بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 109-126]

ت

  • تجارب دانشجویان برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 127-165]
  • تدریس مجازی طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 73-106]
  • تربیت اسلامی نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامه‌درسی با شاخص‌های مبانی فلسفی تربیت اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-60]
  • تربیت معلم نقد و بررسی نظریة «معلمان به عنوان روشنفکران تحول آفرین» در منظر هنری ژیرو [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 100-120]
  • تعلیم و تربیت انتقادی نقد و بررسی نظریة «معلمان به عنوان روشنفکران تحول آفرین» در منظر هنری ژیرو [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 100-120]
  • تغییرات آموزشی رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 83-107]
  • تفکر انتقادی بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 109-126]
  • تفکر انتقادی برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 127-165]
  • تلفیق افقی بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 56-70]
  • تلفیق عمودی بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 56-70]
  • تمرکز و عدم تمرکز مدیریت اقتضایی مسیر اثربخشی در تمرکززدایی نظام برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]

ج

  • جزمیت مذهبی بررسی مبانی نظری اندیشه‌های آیزنر و دلالت‌های تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-20]

د

  • دانشجوی تحصیلات تکمیلی هویت حرفه‌ای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 47-72]
  • دانشگاه مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 25-45]
  • دروس عمومی مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 25-45]
  • دروس عمومی ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-24]
  • دوره دندانپزشکی عمومی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
  • دوره دندانپزشکی عمومی بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 56-70]
  • دوره کارشناسی ارشد طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسی‌ارشد رشته برنامه درسی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 21-40]

ر

  • رهبری توزیع‌یافته رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 53-81]
  • رهبری معلم رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 53-81]
  • رویکرد کیفی رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 83-107]

ش

  • شاخص طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 107-144]
  • شایستگی طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]

ط

  • طراحی طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
  • طراحی الگو طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 73-106]

ع

  • علوم اجتماعی تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 145-165]

ک

  • کارشناسی مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 25-45]
  • کتاب درسی تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 145-165]
  • کتاب درسی بررسی تجارب دانشجویان دختر از انعکاس مفهوم جنسیت در کتب درسی دوران تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 70-90]
  • کیفیت طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 107-144]
  • کیفیت طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 73-106]
  • کیفیت برنامه درسی ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-24]
  • کلیدواژه: برنامه‎درسی تحلیلی بر نظریه برنامه‎درسی با تأکید و نقدی برایدئولوژی‎های آیزنر و مک‎نیل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]

م

  • مبانی فلسفی نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامه‌درسی با شاخص‌های مبانی فلسفی تربیت اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-60]
  • مدل طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 61-80]
  • مدل تمرکززدایی مدیریت اقتضایی مسیر اثربخشی در تمرکززدایی نظام برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]
  • مسیر اثربخشی مدیریت اقتضایی مسیر اثربخشی در تمرکززدایی نظام برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]
  • مطالعات اجتماعی تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 145-165]
  • مطالعه پدیدار شناختی هویت حرفه‌ای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 47-72]
  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 25-45]
  • معلمان به عنوان روشنفکران نقد و بررسی نظریة «معلمان به عنوان روشنفکران تحول آفرین» در منظر هنری ژیرو [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 100-120]
  • معنویت تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 27-51]
  • مک‎نیل تحلیلی بر نظریه برنامه‎درسی با تأکید و نقدی برایدئولوژی‎های آیزنر و مک‎نیل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
  • ملاک طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 107-144]
  • مولفه تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 27-51]

ن

  • نابرابری جنسیتی بررسی تجارب دانشجویان دختر از انعکاس مفهوم جنسیت در کتب درسی دوران تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 70-90]
  • نادینگز تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 27-51]
  • نظام آموزش عالی طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 73-106]
  • نظام برنامه درسی مدیریت اقتضایی مسیر اثربخشی در تمرکززدایی نظام برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]
  • نظریه بازسازی اجتماعی نقد نظریه برنامه درسی بازسازی اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
  • نظریه برنامه‎درسی تحلیلی بر نظریه برنامه‎درسی با تأکید و نقدی برایدئولوژی‎های آیزنر و مک‎نیل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
  • نقد نقد نظریه برنامه درسی بازسازی اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
  • نمادها (مولفه ها) تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 145-165]

ه

  • هنری ژیرو نقد و بررسی نظریة «معلمان به عنوان روشنفکران تحول آفرین» در منظر هنری ژیرو [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 100-120]
  • هویت حرفه‌ای هویت حرفه‌ای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 47-72]
  • هویت ملی تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 145-165]