تعیین ویژگی‌های محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی

حسین زنگنه؛ الهه ولایتی؛ ابراهیم ابوالقاسمی

دوره 3، شماره 7 ، تیر 1396، ، صفحه 122-143

https://doi.org/10.22054/qric.2019.9034.43

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تعیین ویژگی‌های محتوای آموزشی الکترونیکی از منظر نظریه‌ی بار شناختی می‌باشد. برای این منظور، از روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی استفاده شد. اهداف این پژوهش به این شرح هستند: 1) ترسیم ویژگی‌های محتوای الکترونیکی از منظر بار شناختی درونی، 2) ترسیم ویژگی‌های محتوای الکترونیکی از منظر بار شناختی بیرونی و 3) ترسیم ویژگی‌های ...  بیشتر