نمایه نویسندگان

ا

  • ابدی، فاطمه شناسایی و رتبه‌بندی مولفه‌های اساسی برنامه‌درسیِ دانشجو از نگاه متخصصان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-33]
  • امین خندقی، مقصود نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 67-105]

ب

  • بشرویه نژاد کریمی، حسام مطالعه تطبیقی تجارب و طرح‌های عملی دانشگاه‌های پیشرو در تکوین بین‌المللی سازی آموزش و برنامه درسی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 143-167]

ج

  • جوادی پور، محمد شناسایی و رتبه‌بندی مولفه‌های اساسی برنامه‌درسیِ دانشجو از نگاه متخصصان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-33]

د

  • درتاج، فریبرز برنامه درسی پژوهش محور: ماهیت، ضرورت ها، مؤلفه ها و راهکارهای تربیتی. [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 35-66]

ر

  • رییسی اهوان، یعقوب طراحی الگوی اقتضایی برنامه درسی با انطباق بر دیدگاه آیزنر، هرسی و بلانچارد [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 169-198]

ز

  • زارع، سمیه طراحی الگوی اقتضایی برنامه درسی با انطباق بر دیدگاه آیزنر، هرسی و بلانچارد [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 169-198]
  • زرقانی، اعظم نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 67-105]
  • زینلی پور، حسین طراحی الگوی اقتضایی برنامه درسی با انطباق بر دیدگاه آیزنر، هرسی و بلانچارد [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 169-198]

س

  • سلسبیلی، نادر بررسی و مقایسه سند برنامه درسی ملی تدوین شده جمهوری اسلامی ایران با زیر نظام برنامه درسی در مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی. [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 107-141]

ش

  • شعبانی ورکی، بختیار نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 67-105]

ص

  • صادقی، علیرضا برنامه درسی پژوهش محور: ماهیت، ضرورت ها، مؤلفه ها و راهکارهای تربیتی. [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 35-66]

ق

  • قاسم پور، عرفانه مطالعه تطبیقی تجارب و طرح‌های عملی دانشگاه‌های پیشرو در تکوین بین‌المللی سازی آموزش و برنامه درسی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 143-167]
  • قاضی اردکانی، راحله برنامه درسی پژوهش محور: ماهیت، ضرورت ها، مؤلفه ها و راهکارهای تربیتی. [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 35-66]

م

  • ملکی پور، احمد مطالعه تطبیقی تجارب و طرح‌های عملی دانشگاه‌های پیشرو در تکوین بین‌المللی سازی آموزش و برنامه درسی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 143-167]
  • موسی پور، نعمت الله نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 67-105]