ا

  • ابوالحسنی، زهرا ارزشیابی آموزش ارزش‌ها با محوریت اصول ارزش‌شناسی در کتاب در آمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران: مطالعه موردی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 110-138]

  • ابوالقاسمی، ابراهیم تعیین ویژگی‌های محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 122-143]

  • احمدی، طاهره مطالعه تطبیقی برنامه درسی آموزش تاریخ دوره متوسطه دوم در ایران با چند کشور جهان (انگلستان،پاکستان،هندوستان) [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 38-65]

  • احمدی، غلامعلی مطالعه تطبیقی برنامه درسی آموزش تاریخ دوره متوسطه دوم در ایران با چند کشور جهان (انگلستان،پاکستان،هندوستان) [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 38-65]

  • ادیب منش، مرزبان تبیین و تحلیل عناصر و مولفه های برنامه درسی عمل فکورانه(عمل گرای شوابی) براساس منابع و اسناد معتبر علمی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 1-42]

  • ایزدی فر، افسانه واکاوی رفتارهای خشونت آمیز آموخته شده در مدرسه از منظر برنامه درسی پنهان [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 127-150]

  • اسماعیلی، رضا شناسایی عوامل اثرگذار بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 139-169]

  • اقدام پور، رضا شناسایی عوامل اثرگذار بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 139-169]

  • امینی، محمد جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعه‌ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 120-148]

  • امین خندقی، مقصود تغییر به منزله‌ی پدیده‌ای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامه‌های درسی جدید از منظر معلمان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 44-81]

ب

  • باقریان فر، مصطفی شناسایی ویژگی های آموزش مبتنی بر عمل فکورانه در هزاره سوم آموزش عالی (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 90-119]

  • بدری گرگری، رحیم طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 1-37]

پ

  • پاک سرشت، محمد تبیین و تحلیل عناصر و مولفه های برنامه درسی عمل فکورانه(عمل گرای شوابی) براساس منابع و اسناد معتبر علمی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 1-42]

ت

  • تیغ بخش، سمیرا برنامه درسی آموزش صلح دردوره ابتدایی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 66-89]

ج

  • جهان، جواد تبیین و تحلیل عناصر و مولفه های برنامه درسی عمل فکورانه(عمل گرای شوابی) براساس منابع و اسناد معتبر علمی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 1-42]

ح

  • حسینی مهر، علی تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت‌ هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامه‌درسی کلاین [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 28-52]

خ

  • خادمی اشکذری، ملوک تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 144-167]

د

  • دلخون، شادی بررسی پدیدار‌شناختی برنامه‌درسی تجربه‌شده درس علوم پایه چهارم از منظر دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 71-88]

ر

  • رحیمی، بهروز آسیب‌شناسی برنامه درسی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 149-201]

  • رضائی دیگه سرایی، محبوبه تأثیرمؤلفه‌های برنامه درسی پنهان بر تربیت دینی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 90-121]

ز

  • زارع صفت، صادق به ‏گزینی دانش بومی در بومی‏سازی برنامه‏ های درسی با توجه به آموزه‏ های تربیتی رضوی(ع) [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 43-70]

  • زرقانی، اعظم تغییر به منزله‌ی پدیده‌ای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامه‌های درسی جدید از منظر معلمان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 44-81]

  • زنگنه، حسین تعیین ویژگی‌های محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 122-143]

س

  • سبکتکین، مریم جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعه‌ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 120-148]

  • سپهری، یعقوب شناسایی ویژگی های آموزش مبتنی بر عمل فکورانه در هزاره سوم آموزش عالی (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 90-119]

  • سعادتمند، زهره برنامه درسی آموزش صلح دردوره ابتدایی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 66-89]

  • سیفی، محمد تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت‌ هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامه‌درسی کلاین [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 28-52]

ش

  • شعبانی ورکی، بختیار تغییر به منزله‌ی پدیده‌ای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامه‌های درسی جدید از منظر معلمان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 44-81]

ص

  • صفایی موحد، سعید واکاوی و تبیین ماهیت و ابعاد برنامه درسی تبلور یافته: مفهومی نو برای پدیده‌ای آشنا [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 1-16]

  • صفائی موحد، سعید واکاوی رفتارهای خشونت آمیز آموخته شده در مدرسه از منظر برنامه درسی پنهان [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 127-150]

ط

  • طاطاری، یونس بررسی وضعیت ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مطلوبیت مؤلفه‌های برنامه درسی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 113-126]

  • طالب زاده، محسن آسیب‌شناسی برنامه درسی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 149-201]

ع

  • عابدی، فاطمه تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 144-167]

  • عباسی، ذکیا بررسی عناصرالگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی در آموزش عالی بر مبنای قرآن کریم بر اساس تفسیر المیزان [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 1-27]

  • عزیزی، یعقوب برنامه درسی قبل از تولد، گامی محکم برای شروع [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 82-109]

  • علی عسگری، مجید واکاوی نگرش معلمان نسبت به تغییر برنامه درسی جدید خوانداری و نوشتاری پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 53-79]

  • علم الهدی، جمیله تأثیرمؤلفه‌های برنامه درسی پنهان بر تربیت دینی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 90-121]

ف

  • فتحی آذر، اسکندر طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 1-37]

  • فیروزی، محمد تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت‌ هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامه‌درسی کلاین [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 28-52]

  • فقیهی، علیرضا تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت‌ هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامه‌درسی کلاین [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 28-52]

ق

  • قاسمپور، عرفانه مطالعه برنامه درسی اجرا شده و کسب شده دروس عمومی معارف اسلامی در آموزش عالی با تاکید بر روش آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 88-112]

  • قاسم پور، الهه مطالعه برنامه درسی اجرا شده و کسب شده دروس عمومی معارف اسلامی در آموزش عالی با تاکید بر روش آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 88-112]

ک

  • کارشکی، حسین بررسی وضعیت ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مطلوبیت مؤلفه‌های برنامه درسی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 113-126]

  • کیامنش، علیرضا تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 144-167]

  • کیان، مرجان واکاوی نگرش معلمان نسبت به تغییر برنامه درسی جدید خوانداری و نوشتاری پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 53-79]

  • کشتی آرای، نرگس شناسایی عوامل اثرگذار بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 139-169]

گ

  • گوهری، مهرناز بررسی میزان تحقق حقوق مدنی مندرج در منشور حقوق شهروندی در محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 17-43]

م

  • محمدی، رقیه واکاوی نگرش معلمان نسبت به تغییر برنامه درسی جدید خوانداری و نوشتاری پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 53-79]

  • محمودی، فیروز طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 1-37]

  • محمودی بردزردی، سعید طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 1-37]

  • میرشاه جعفری، سید ابراهیم شناسایی ویژگی های آموزش مبتنی بر عمل فکورانه در هزاره سوم آموزش عالی (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 90-119]

  • ملکی پور، احمد مطالعه برنامه درسی اجرا شده و کسب شده دروس عمومی معارف اسلامی در آموزش عالی با تاکید بر روش آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 88-112]

  • منادی، مرتضی تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 144-167]

  • مهری، داریوش آسیب‌شناسی برنامه درسی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی) [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 149-201]

  • مهرام، بهروز بررسی وضعیت ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مطلوبیت مؤلفه‌های برنامه درسی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 113-126]

و

  • واحدی، مهدی بررسی میزان تحقق حقوق مدنی مندرج در منشور حقوق شهروندی در محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 17-43]

  • ولایتی، الهه تعیین ویژگی‌های محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 122-143]

ی

  • یاری، بابک تأثیرمؤلفه‌های برنامه درسی پنهان بر تربیت دینی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 90-121]

login