تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت‌ هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامه‌درسی کلاین

محمد فیروزی؛ محمد سیفی؛ علی حسینی مهر؛ علیرضا فقیهی

دوره 3، شماره 8 ، مهر 1396، ، صفحه 28-52

https://doi.org/10.22054/qric.2019.28569.194

چکیده
  هدف این پژوهش شناسایی و استخراج علل شکاف بین نظر و عمل تربیت هنری در دوره اول متوسطه و مقایسه دیدگاه مدیران و دبیران در این زمینه بوده‌است. روش پژوهش، ترکیبی است. نمونه آماری شامل متخصصان برنامه‌درسی و کارشناسان آموزش هنر و همچنین مدیران مدارس دوره اول متوسطه و دبیران درس فرهنگ‌وهنر بودند که به ترتیب به صورت هدفمند و تمام شماری انتخاب ...  بیشتر