برنامه درسی قبل از تولد، گامی محکم برای شروع

یعقوب عزیزی

دوره 3، شماره 9 ، اسفند 1396، ، صفحه 82-109

https://doi.org/10.22054/qric.2018.9678

چکیده
  معانی نهفته در برداشت های مختلف از برنامه درسی، نوعی تحول و پیشرفت مفهومی است. در هر لحظه برداشت، دیدگاه و نظر پیشرفته تری از این حوزه مطرح و معرفی می گردد که برداشت های قبلی را تحت شعاع قرار می دهد، این نوشتار با رویکرد سنتزپژوهی عرصه جدید و مغفولی از تفکر و پژوهش درقلمرو برنامه درسی، یعنی برنامه درسی قبل از تولد را نشان می دهد، در این ...  بیشتر