الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران

مریم صفرنواده؛ فریبرز محمدی فارسانی؛ احمد جعفری قوام آباد

دوره 1، شماره 1 ، دی 1394، ، صفحه 61-80

https://doi.org/10.22054/qric.2015.1849

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، ارائه‌ی الگوی برنامه‌‌درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران بوده است. در این پژوهش از روش کیفی استفاده شده است. ابتدا با مطالعات کتابخانه‌ای و تحلیل و تفسیر اطلاعات حاصل از آن، انواع تلفیق ممکن در برنامه درسی دندانپزشکی و تجارب واقعی برخی از دانشگاههای معتبر جهان بررسی شد. سپس بر بنیاد استدلال‌های نظری و دستاوردهای ...  بیشتر