شناسایی ویژگی های آموزش مبتنی بر عمل فکورانه در هزاره سوم آموزش عالی (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان)

مصطفی باقریان فر؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ یعقوب سپهری

دوره 3، شماره 8 ، مهر 1396، ، صفحه 90-119

https://doi.org/10.22054/qric.2019.35067.233

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف شناسایی ویژگی های آموزش مبتنی بر عمل فکورانه در هزاره سوم آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیئت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان انجام شده است. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش تحلیل، کیفی از نوع پدیدارشناسی بوده است و جمع آوری اطلاعات نیز با استفاده از مصاحبه عمیق نیمه ساختاریافته و به صورت فردی انجام شد. مدت زمان ...  بیشتر