برنامه درسی آموزش صلح دردوره ابتدایی

سمیرا تیغ بخش؛ زهره سعادتمند

دوره 3، شماره 7 ، تیر 1396، ، صفحه 66-89

https://doi.org/10.22054/qric.2019.19378.134

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف طراحی برنامه درسی مبتنی برآموزش صلح دردوره ابتدایی انجام گرفت. این پژوهش بابه کارگیری روش تحلیل محتوای کیفی به واکاوی متون واسنادبین المللی در ارتباط با آموزش صلح پرداخته است .حوزه پژوهش شامل متون واسناد بین المللی و انجمن های وابسته به سازمان ملل و یونسکو وانجمن مدارس بین الملل که درزمینه آموزش صلح دردوره ابتدایی ...  بیشتر